fbpx

פיסול פנים: הזרקות לטיפולי יופי ע"י המומחית הגדולה באילת

תחום פיסול הפנים והאסתטיקה הרפואית תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות. כיום לא רק כוכבות קולנוע או ידועניות משפרות את המראה שלהן או שומרות על מראה צעיר יותר בעזרת מגוון טיפולים הכוללים הזרקה של חומצה היאלורונית, בוטוקס, סקין בוסטר וסקולפטרה. נפגשתי עם דוקטור אור לנדאו מומחית בתחום הקוסמטיקה הרפואית על מנת להבין כיצד אוכל להראות צעירה יותר ולשמור עור פנים בריא ומתוח.

טרנד ההזרקות הגיע גם לאילת

אני באופן אישי פחות מתלהבת ממחטים ומעדיפה למרוח קרמים באלפי שקלים, אבל לאחרונה נחשפתי לתוצאות מדהימות שעליהן ארחיב בהמשך, ההבדלים בין קרמים להזרקות הם עצומים. טיפול אחד של חצי שעה עד שלוש פעמים בשנה מעלים את כל הקמטים, מרים ומותח את עור הפנים ומצעיר אותך בעשרות שנים. הלם! החלטתי לחקור את הנושא לעומק ולשם כך נפגשתי עם המומחית הגדולה באילת לטיפולי אסתטיקה רפואית. ולהלן המסקנות.

דוקטור אור לנדאו מהבעלים של קליניקת מייקאובר אילת | תמונה: יח"צ

תכירו, דוקטור אור לנדאו המומחית הגדולה באילת לפיסול פנים

דוקטור לנדאו בת 52, רופאת משפחה בקופ"ח כללית. עוסקת בתחום הרפואה מעל 20 שנה ובעלת רקע עצום בלימודי רפואת עור. ד"ר לנדאו היא בעלת ההסמכה מהגבוהות ביותר באילת בכל נושא הרפואה והאסתטיקה הרפואית. כולל הזרקות של: חומצה היאלורונית, בוטוקס, סקין-בוסטר, סקולפטרה ועוד מגוון טיפולים שעליהם נדבר בהמשך.

ד"ר, היכן למדת את התחום?

את טיפולי הקוסמטיקה הרפואית למדתי אצל 'דוקטור אירנה קרופניק' הנחשבת לאחת המומחיות הגדולות בעולם בתחום האסתטיקה הרפואית ונמצאת בתחום מעל 25 שנה. בנוסף עברתי עשרות השתלמויות וסמינרים אצל המומחים הגדולים בעולם. הסמינרים התקיימו בלונדון, דובאי, מונקו, פריז ועוד ערים נוספות רבות בהם ביקרתי. למדתי מהמומחים הגדולים בתחום ואני ממשיכה להתעדכן בתחום בכל יום. את כל ההסמכות והתעודות שלי את יכולה לראות באתר האינטרנט שלי. ניתן לומר שאת החופשות שלי אני עושה בסמינרים :) התחום הזה הוא התשוקה והאהבה הגדולה ביותר שלי. ואני חושבת שמשם מגיעה ההצלחה האמיתית. אני מכירה כל שריר, וריד וגיד בפנים של אישה וגבר. אני מכירה את נפש האישה ויודעת כיצד ליצור סימטריה מושלמת בכל פנים שבהן אני נוגעת.

מה משך אותך לתחום הקוסמטיקה הרפואית?

אפשר להגיד שנולדתי לתחום, מאז שאני זוכרת את עצמי הסתכלתי בהתפעלות על נשים יפות, גזרתי תמונות של נשים יפות וכנערה מתבגרת גזרתי ותייגתי כתבות ממגזינים העוסקים באידיאל היופי הנשי.

ללימודי הרפואה שלי הגעתי במטרה ברורה שאני רוצה לעסוק בתחום האסתטיקה והיופי ולעזור לנשים להרגיש טוב עם עצמן ולהתפרנס מזה. למזלי חלומי התגשם.

קליניקת מייקאובר אילת – הקליניקה המתקדמת באילת המתמחה רק בטיפולי יופי ואסתטיקה

הבנתי שפתחת קליניקה חדשה באילת. היכן היא ממוקמת?

בתחילת שנת 2023 פתחנו אני ואיש העסקים הצעיר טל חזוט את קליניקת MAKOVER הממוקמת ברח' המלאכה 7 באזור התעשיה אילת. הקליניקה מאובזרת בציוד החדיש ביותר ומשתמשת בחומרים המובילים והטובים בעולם.

תחום הקוסמטיקה רחב, מהם תחומי ההתמחות שלך?

נכון, מדובר בתחום גדול שמתפתח כל שנה לכן מומלץ וכדאי להתמקד במספר תחומים ולהתמקצע בהם ככל הניתן. התחומים שבהם אני עוסקת, מתמקדים בפיסול, עיצוב הפנים ושיקום העור ע"י:

  • טיפולי חומצה היאלורונית
  • טיפולי בוטוקס
  • טיפולי סקין-בוסטר
  • סקולפטרה
  • מזותרפיה
  • טיפולי פרופילו
  • טיפולי RADIESSE
  • טיפולי PRP

אני באופן אישי קצת חוששת מהטיפולים אלה, כיצד תוכלי להרגיע אותי?

אני מבינה את החשש שלך כל פעולה חדשה שאנו מבצעים מעוררת חשש בטח אם היא כוללת הזרקה של חומר לא מוכר לעור הפנים. לכן אם את מעוניינת להתנסות אני ממליצה לך להגיע לפגישת ייעוץ בה נבחן את

הרצונות והחששות שלך.

אני תמיד ממליצה לך להתחיל בהזרקה של כמות מינימלית ולבחון את ההשפעה שלו במהלך הטיפול. ולאחר שתראי שהטיפול בטוח ועבר בהצלחה אני מבטיחה לך שאת תחזרי בריצה קלה, זה פשוט עובד כמו קסם.

בנוסף אני חייבת לציין שתקשורת כנה ופתוחה בין הרופא למטופל מהווה גורם חשוב ביותר להצלחת התהליך, חשוב לספר לרופא על הציפיות מהטיפול, לשתף בחששות וגם להגדיר תקציב מתאים. תיאום הציפיות ימנע הפתעות מיותרות בשלב מאוחר יותר ויעזור לרופא להבין טוב יותר כיצד לתכנן את הטיפול.

זה כואב?

אני רוצה להחליף את המילה כאב במילה תחושה, תזכרי שאחרי הכל אני מחדירה מחט לעור שלך ולכן התחושה קיימת ולא מבוטלת, אבל הטכניקה בה אני משתמשת (הכוללת גם שימוש בחומר מאלחש) להחדרת המחט מורידה את רמת התחושה לכמעט אפס, מטופלות רבות מספרות לי שההבדל בתחושה בין הטיפול של הרופא הקודם שטיפל בהן לטיפול שלי הוא עצום. לכן אם את חוששת ממחטים וכאב אני מוכנה להתחייב בפנייך שבטכניקה בה אני משתמשת התחושה היא מינימלית ואפילו מהנה.

מהו הטיפים שתתני לי לפני הטיפול הראשון

אני בטוחה שאת מבינה שפנים של אישה הן הנכס החשוב ביותר עבורה, לכן יש לתת משקל גדול בבחירת הרופא המטפל והחומרים אותם יחדירו לעור הפנים שלך. להלן שלושת הנושאים החשובים ביותר שלדעתי עלייך לקחת בחשבון:

מקצועיות

ישנן נשים רבות שחושבות שכל רופא שקיבל תעודה הוא מספיק מקצועי על מנת להעניק להן את התוצאות הטובות ביותר. זהו שזה לא נכון! מלבד ההסמכה (שכיום גם רופא שיניים יכול לקבל) ישנם מספר דברים שאת חייבת לשים לב אליהם. נכון, לדחוף מחט בעור הפנים של אישה כל רופא יודע אבל השאלות החשובות ביותר שאת צריכה לשאול את עצמך הן:

  • עד כמה הרופא המטפל מבין בסימטריה ואסתטיקה של פני האישה?
  • אילו הסמכות קיבל הרופא, ובאילו סדנאות הוא מבקר, ובאיזו תדירות?
  • בכמה נשים טיפל הרופא עד כה?
  • מהן הביקורות שהרופא מקבל ברשתות החברתיות?
  • באילו חומרים הרופא משתמש?
  • מהו מגוון הטיפולים שהרופא מתמקצע בהם?

איכות החומרים

אני חייבת לציין שמעבר למקצועיות של הרופא המטפל (שלפי דעתי מומלץ שיהיה רופא ולא רופא שיניים). לחומרים שמזריקים יש את הערך והחשיבות הגבוה ביותר. נכון, החומרים בהם אני משתמשת יקרים בעשרות אחוזים מהחומרים הפשוטים אשר מציפים את השוק, אבל התוצאות שלהם פשוט מטורפות. נשים שעוברות מרופא אחר אלי פשוט נשארות בהלם מההבדלים העצומים של תוצאות הטיפול. לכן, אני ממליצה לך לבדוק את החומר בו משתמש הרופא המטפל, לבדוק את התאריך על האריזה ולבדוק שלא מדובר בחומר בעל תאריך פג תוקף/מזוייף (דבר שלצערי קיים באילת).

זמינות הרופא

מעבר לאיכות החומרים והמקצועיות של הרופא המטפל, הדבר הבא שחשוב שתבדקי הוא הזמינות של הרופא המטפל באילת. שמעתי על מקרים בהם רופאים שמגיעים לאילת פעם בחודש (או יותר) משאירים נשים שלא מרוצות מהתוצאה הסופית של הטיפול ומכיוון שהרופא לא פועל באילת באופן קבוע הן צריכות לחכות שבועות לטיפול מתקן. זה מבחינתי לא מקובל! פנים של אישה הוא הנושא הרגיש ביותר עבורה. ובמידה ואישה לא מרוצה מהטיפול התיקון חייב להיות מידי!

ד"ר לנדאו מחזיקה אריזה של סקולפטרה

ספרי לי קצת על החומרים בהם את משתמשת

מלבד המקצועיות, הניסיון הרב שלי וההבנה העמוקה שלי בסימטריה של הפנים וגוף האישה. החומרים בהם אני משתמשת הם הדבר החשוב ביותר להצלחת הטיפול ולבריאות של המטופלות שלי. טיפלתי באלפי נשים מגיל 16 ועד גיל 80 ואני חייבת להגיד לך שחלק גדול מהצלחת הטיפול ומכך שהלקוחות שלי מרוצות שייך לאיכות החומר ולכמויות הנכונות אותן אני מזריקה, על זה אני לא מתפשרת.

לכן, לשם הצלחת הטיפול חשוב לבחור רופא מנוסה ומיומן שמכיר את כל החומרים וידע להתאים את הטיפול והחומר הרלוונטי, הבטוח והיעיל ביותר וכמובן הכמויות המדויקות עבור כל אישה בכל גיל.

תמונה של חומרים בהם משתמשת ד"ר לנדאו

מהו הטיפול המתקדם והחדשני ביותר כיום?

וואו, אני מתרגשת רק מלדבר על הטיפול הזה, אומרת ד"ר לנדאו בהתרגשות, ומוציאה אריזה לבנה מפוארת ושולפת ממנה בקבוקון שקוף.

תכירי את ה"סקולפטרה", היא אומרת והעיניים שלה נוצצות, זהו טיפול מהפכני המבוסס על חומר חדשני בטכנולוגיה פורצת דרך שהייחוד שלו הוא בכך שהוא מבוסס על חומר ביו-סטימולנט: חומר שמאיץ את הייצור של קולגן. בניגוד למילויים אחרים שעשויים לדרוש חזרה לטיפול כל כמה חודשים, סקולפטרה יכול לספק תוצאות שיישארו איתך שנים.

סקולפטרה, איך הקסם הזה עובד?

כמו שאת יודעת הקולגן הוא החלבון החשוב ביותר בבניית התשתית לרקמות שלנו. הקולגן מרכיב 80% מעור הפנים שלנו, הטיפול בסקולפטרה מגביר את ייצור הקולגן, שחשוב לאלסטיות, להרמה, למבנה ולאיכות של עור הפנים.

לפי המחקרים, סקולפטרה מגדילה את רמת הקולגן ב-65% תוך 3 חודשים בלבד! התוצאות המשמעותיות נראות תוך חודשים בלבד!  הטיפול מותח את עור הפנים, מחזיר את הברק והאלסטיות לעור והופך את הפנים שלך לצעירות יותר. עוד דבר שחשוב לציין  הוא שמכיוון שהחומר מיוצר באופן טבעי בגוף הוא מנותב בצורה שווה (ולא נתקע במקום אחד) דבר המעניק מראה טבעי.

תמונה טיפול סקלפטורה לפני ואחרי

כמה זמן מחזיק טיפול בסקולפטרה?

הטיפול המדהים הזה מחזיק עד שנתיים. בהשוואה לחומצה היאלורונית שמחזיקה מספר חודשים. זהו הטיפול החדשני ביותר בעולם האנטי אייג'ינג בו משתמשים כוכבי הקולנוע המפורסמים והאנשים העשירים בעולם וכך הם/ן שומרים על מראה צעיר גם בגילאים מבוגרים מאוד.

למי מתאים טיפול סקולפטרה?

טיפול בסקולפטרה מיועד לגברים ונשים כאחד בגילאי 30+, המעוניינים לשפר ולתחזק את נראות עור הפנים. תוצאות הטיפול נשמרות לאורך זמן. על מנת לשמור על עור הפנים צעיר וחלק גם בגיל מבוגר מאוד מומלץ לבצע טיפול תחזוקה כל שנה עד שנתיים. מעבר לאזור הפנים, ניתן לטפל באמצעות סקולפטרה גם באזורי הצוואר ושאר הגוף.

מה ההבדל בין סקולפטרה לחומצה היאלורונית?

ובכן, חומצה היאלורונית מיועדת בעיקר למילוי שקעים, הוספת נפח באזורים מסוימים והדגשת תווי הפנים. הטיפול באמצעות חומצה היאלורונית אפקטיבי למספר חודשים עד שנה, ותוצאותיו נראות מיד עם סיום הטיפול. לעומת זאת, סקולפטרה מטפלת באיכות העור, הידוקו ושיקומו, על ידי עידוד של ייצור סיבי קולגן. את תוצאות הטיפול ניתן לראות לאחר מספר שבועות, והוא אפקטיבי למשך שנתיים לפחות.

דוקטור התרשמתי מאוד! איך ניתן ליצור איתך קשר?

תודה רבה, אני אשמח להעניק פגישת ייעוץ חינם לכל אישה או גבר אשר מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל אחד מטיפולי האסתטיקה שלנו. ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או להשאיר פרטים. והמזכירה שלי תתאם לנו פגישה מקצועית בה תקבלי את השירות המקצועי ביותר ומענה על כל שאלה שיש לך.

כתובת הקליניקה: רח' המלאכה 7, אילת

טלפון ליצירת קשר: 08-6902546

ווטסאפ ליצירת קשר: 050-379-2813

WhatsApp Image 2024-02-07 at 14.45.24

קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי באילת, הקליניקה המובילה באילת עם הצוות המוביל בארץ לטיפולי אסתטיקה ויופי . בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.

בואי לקבל יעוץ חינם

    רוצה שנחזור אליך?
    השאירי פרטים

    בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.