fbpx

הפתרון המושלם לשפתיים מושלמות

עיצוב שפתיים- קליניקת "מייקאובר"  אילת מציעה את הפתרון המושלם לשפתיים מושלמות

בעולם של טיפולים אסתטיים, שפתיים מלאות, חושניות ומושלמות הן לרוב החלום של רבות מאיתנו. עם השנים, שפתיים יכולות לאבד את המילוי והפרופורציות שלהן, וכמובן עם הגיל גם יכולים להופיע קמטוטים סביבן. קליניקת "מייקאובר" מציעה פתרון פשוט ויעיל לבעיה זו – עיצוב, מילוי, עיבוי ופיסול שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית.

טיפול פשוט ובטוח

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים הינה פתרון פשוט, מהיר ובטוח לשיפור מראה השפתיים. זהו טיפול אסתטי נפוץ, אשר נחשב לפחות מורכב ובעל סיכונים נמוכים ביותר ביחס לטיפולים אחרים. בסיום הטיפול, ניתן להתענג על שפתיים מעוצבות, מלאות וחושניות, עם תוצאות טובות יותר מכל תכשיר קוסמטי אחר.

משך הטיפול –

הטיפול של עיצוב ועיבוי השפתיים הינו קצר ואורך כ15-20 דקות. למרות שזה טיפול קצר  הטיפול דורש כמובן יכולות ומיומנות של רופא/ה מקצועי/ת ומנוסה.

ייעוץ אישי ובחירת הטיפול הנכון

לקראת כל טיפול, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ אישית (אצלנו בקליניקת מייקאובר אילת פגישת הייעוץ היא ללא עלות , במהלך הפגישה ניתן להתאים את הטיפול המתאים ביותר לצרכים של המטופל/, ולתת מענה מותאם אישית, לכל מטופל/ת ניתן להתאים סוג אחר של חומצה היאלורנית.

הטיפול – צעד קטן לשינוי גדול

בשנים האחרונות, טיפולים אלה הפכו לפופולריים יותר ויותר, מכיוון שהם מציעים פתרון פשוט ויעיל לשפתיים המושלמות. השימוש בחומר חומצה היאלורונית הוא בטוח, מאחר והוא קיים באופן טבעי בגוף, ולכן סיכוני תופעות לוואי נמוכים מאוד. התוצאות הן טבעיות, והמראה המתקבל הוא של שפתיים מושלמות ובריאות.

באיזה גיל אפשר מתי מומלץ לעשות  לעשות עיצוב ועיבוי שפתיים בחומצה היאלורנית ?

הטיפול מתאים לנשים וגברים בכל גיל, המעוניינים להשיג שפתיים חושניות ומלאות, לשפר את מבנה השפתיים ולטפל בקמטוטים הקטנים במסגרת השפתיים.

הטיפול – פרופורציונלי ובטוח

בקליניקת "מייקאובר" אילת  הטיפול מתבצע בהתאמה  אישית לכל לקוח/ה, בעזרת טכניקת ההזרקה המתקדמת והייחודית שלנו  ועם הניסיון העשיר של הצוות הרפואי שלנו עם כ10  שנות ניסיון , אנו מאפשרים לך ליהנות משפתיים מושלמות במראה טבעי.
בזמן הטיפול, אנו משתמשים בחומרים בטוחים ובריאים, המעניקים לשפתיים מראה רענן ובריא, והתוצאה הסופית היא שפתיים חושניות ומלאות, שמשתלבות בצורה הטובה ביותר עם מבנה הפנים שלך.

זמינות ותיאום פגישת ייעוץ

אנו מזמינים אותך לפגוש את צוות המומחים שלנו לפגישת ייעוץ אישית ובחינה מדוייקת של צרכיך ומבנה השפתיים שלך. פגישת היעוץ היא ללא עלות ותעזור לנו להבין את הצרכים שלך ולהמליץ על הטיפול המתאים ביותר עבורך.

אז למה לחכות עוד? זה הזמן ליצור קשר עם קליניקת "מייקאובר" כדי לתאם פגישת ייעוץ ולהתחיל להנות משפתיים מושלמות כבר היום!

טיפולי PRP לשיער (10)

קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי באילת, הקליניקה המובילה באילת עם הצוות המוביל בארץ לטיפולי אסתטיקה ויופי . בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.

בואי לקבל יעוץ חינם

    רוצה שנחזור אליך?
    השאירי פרטים

    בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.