fbpx

הכל על PRP לשיער: הטיפול המתקדם שמשנה את חיי השיער


מהן הסיבות לנשירת שיער –

גנטיקה – גורם ראשי לנשירת השיער הוא הרקע הגנטי של האדם. ישנם אנשים שמאבדים שיער יותר מאחרים ל עקב גנטיקה משפחתית. במקרים רבים, גנטיקה משחקת תפקיד משמעותי בכמות וסוג השיער שמתפשט על הראש.

אי-שיוויון ההורמונים- שינויים ברמות ההורמונים בגוף עשויים לגרום לנשירת השיער. לדוגמה, תקופות כמו הריון, לידה, או שינויי הורמונים עשויים לגרום לקידום הפסקת שיער.

תזונה ומזון- תזונה לא מאוזנת או חוסר בוויטמינים ומינרלים יכולים להשפיע על בריאות השיער ולגרום לנשירה. חוסר בברזל, חומצה פולית, וויטמין D ואחרים יכולים להיות קשורים לנשירת השיער.

סביבה ופעילות פיזית- גורמים כגון נידוף יתר, סטרס רגשי, או תנודות הדם יכולים להשפיע על מחזור השיער ולגרום לנשירתו.

טיפולים כימיים וחומרים כימיים -שימוש רציני בטיפולים כימיים כמו צביעת השיער באופן קבוע או שימוש תכופות במוצרים כימיים יכול להזיק לבריאות השיער ולגרום לנשירתו.

גיל- עם הזמן, השיער יכול להיות פחות עמיד וכך להשפיע על נשירתו. זהו תהליך טבעי של עדיפות ההורמונים שמשפיע על הפיתוח של זקיקי השיער.

מהו טיפול PRP ומה ההשפעות שלו על השיער?

עידוד צמיחת השיער– טיפול PRP מסייע בעידוד צמיחת שיער חדש על ידי שיפור מיקרו-סביבת הקרקפת. הטסיות (platelets) ב-PRP משחררות חומרי גדילה טבעיים כגון הורמון הגדילה הפלטית (PDGF) וגורמי גדילה אחרים שמעודדים את פעילות תאי השיער וקידום הצמיחה של שיער חדש

שיפור באספקת דם וחמצון -הטיפול מעורר את זרימת הדם לקרקפת ומשפר את החמצן באזור המטופל.
זרימת דם מוגברת וחמצן משופר עוזרים לספק חומרים חיוניים לשיער ולקרקפת.

החלמה ושיקום– הטיפול מקדם את תהליכי ההחלמה והשיקום בתחום השיער והקרקפת. גורמי הריפוי ב-PRP עוזרים לשיקום תאי השיער ומשפרים את בריאות הקרקפת.


הפחתת נשירת השיער – טיפול PRP עשוי לעצור או להפחית את תהליך הנשירה של השיער באזורים המטופלים. זרימת דם משופרת מקדמת יכולה לעזור לשמור על השיער הקיים ולמנוע נשירה נוספת.

הטיפול ב-PRP מועבר באמצעות מזרקים או מכשירים מיוחדים ישירות לאזור הקרקפת שם נדרש הטיפול. המחקרים והניסיונות הרבים מצביעים על יתרונות ויעילות של טיפול PRP לשיער במגוון מקרים של נשירת שיער.

חשוב לדעת רק רופא/ה מוסמכ/ת רשאים לבצע את הטיפול

שלבי הטיפול בPRP

שלבי טיפול PRP להתקרחות ושיער דליל כוללים מספר שלבים מקובלים:

הערכת המצב וההתאמה – בשלב הראשון, הרופא/ה עורך הערכת מצב של הקרקפת והשיער של המטופל,
זה כולל אבחון מדויק של סיבות הנשירה או הדלילות של השיער וההתאמה של הטיפול למצב הספציפי של המטופל.

לקיחת דם וטיפול ב-PRP – בשלב זה, מתבצעת תהליך לקיחת דם מהמטופל לתוך מבחנות , המבחנות מועברות
לתוך צנטריפוגה שבו קורה התהליך של הפקת ה-PRP, במהלך התהליך הטסיות נפרדות משאר רכיבי הדם ונכנסות לתרכובת ה-PRP, הפלזמה מופרדת מהדם בתוך המבחנה .

הזרקת ה-PRP לקרקפת – תרכובת ה-PRP שמורכבת מהפלזמה של המטופל/, מוזרקת באמצעות מזרקים או מכשירים מיוחדים ישירות לאזור הקרקפת שם נדרש הטיפול. הזרימה המדויקת של ה-PRP לאזור המטופל חשובה על מנת להבטיח תוצאות אופטימליות.

הטיפול ב-PRP הינו תהליך בטוח ויעיל שנעשה על ידי מומחים רפואיים מוסמכים. זה נחשב לטיפול מתקדם בתחום הקוסמטיקה והרפואה ומיועד לטיפול במגוון בעיות הקשורות לשיער ולקרקפת.


לפגישת ייעוץ ללא עלות בנושא טיפול בPRP מוזמנ/ת להשאיר לנו פרטים

adult-male-having-balding-problems_optimized

קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי באילת, הקליניקה המובילה באילת עם הצוות המוביל בארץ לטיפולי אסתטיקה ויופי . בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.

בואי לקבל יעוץ חינם

    רוצה שנחזור אליך?
    השאירי פרטים

    בקליניקה שלנו מגוון רחב של הטיפולים המובילים בשוק מכף רגל ועד ראש כגון – טיפולי בוטוקס ,הזרקת חומצה היאלורונית ,פיסול פנים ואף ,עיבוי עיצוב ומילוי שפתיים ,עיצוב קו הלסת ,מילוי שקעי עיניים , מיצוק הצוואר ודקולטה ,הורדת סימני מתיחה וצלוליטיס ועוד!.